آمار و ارقام نشریه

تعداد دوره‌ها:         10

تعداد شماره‌ها:       36

تعداد مقالات:         321

تعداد نویسندگان:    575

تعداد مشاهده مقاله: 137,534

تعداد دریافت فایل اصل مقاله:  108,501

نسبت مشاهده بر مقاله:         428.45

نسبت دریافت فایل بر مقاله:    338.01

------------------------------

تعداد مقالات ارسال شده:       649

تعداد مقالات رد شده:                       264

درصد عدم پذیرش:   41

تعداد مقالات پذیرفته شده:      320

درصد پذیرش:        49

تعداد پایگاه های نمایه شده:    11

تعداد داوران:          502

قابل توجه نویسندگان محترم مقالات

پیرو ابلاغ دستورالعمل ارجاع‌دهی که توسط مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) تهیه و از سوی دفتر سیاست‌گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در مورخه 4 تیرماه 1402 با هدف حفظ یکدستی و ارتقای کیفی نمایه‌سازی و تحلیل استنادی نشریات علمی ابلاغ گردید، ضروری است از این پس سبک ارجاع‌دهی APA برای تمام مقالات ارسالی به «فصلنامه علوم و مهندسی زلزله» لحاظ گردیده و رعایت شود.

برای اطلاعات بیشتر به راهنمای نویسندگان در وبسایت فصلنامه مراجعه فرمایید.


نشریه «علوم و مهندسی زلزله»، فصلنامه‌ای علمی تخصصی با دسترسی باز است که از سال 1393 توسط «پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله» و مشارکت «انجمن مهندسی زلزله ایران» به انتشار مقالات فارسی همراه با چکیده مبسوط و مراجع انگلیسی اقدام نموده است. این نشریه از سیاست داوری تخصصی یک‌سو ناشناس در بررسی مقالات استفاده نموده و همچنین با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیته اخلاق در انتشار (COPE) می‌باشد و ازآیین‌نامه اجرایی قانون پیشگیری ومقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می‌نماید. هدف از انتشار آن، ارائه دانش روز و دستاوردهای علمی پژوهشی و نتایج تحقیقات کاربردی محققان فارسی‌زبان در حوزه‌های «زلزله‌شناسی و زلزله‌شناسی مهندسی، مهندسی سازه، مهندسی ژئوتکنیک، مدیریت خطرپذیری و بحران» و ایجاد محفلی برای ارتباط دانشمندان، مهندسان، متخصصان و دانشجویان با یکدیگر است. در حال حاضر «فصلنامه علوم و مهندسی زلزله» هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت پردازش مقالات اعم از ثبت، داوری، ویراستاری، انتشار و... دریافت نمی‌کند.


لطفا فرم تعارض منافع را از اینجا و فرم کپی رایت را از اینجا دانلود نموده و پس از امضا و اسکن، هنگام ارسال (سابمیت) مقاله، به همراه سایر مدارک آپلود فرمایید.


خیلی مهم:

لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی در ثبت مقالات یا داوری آنها، هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و اصلاح پروفایل خود اقدام فرمایید. ضروری است تمامی کاربران (اعم از نویسندگان و داوران) نسبت به انجام موارد زیر اقدام نمایند.

1-     با استفاده از رمز عبور وبسایت جدید که قبلا دریافت کرده اید وارد پروفایل خود در وب‌سایت شده و اطلاعات کاربری خود را تکمیل فرمایید.

2-     در صورتی که رمز عبور جدید را فراموش کرده یا قبلا آنرا دریافت ننموده اید، با مراجعه به بخش «ورود به سامانه» بر روی «فراموشی رمز عبور» کلیک کرده و با استفاده از ایمیلی که قبلا در سایت قدیم وارد کرده بودید رمز عبور جدید را دریافت کنید.

3-     خواهشمندیم در صورت بروز هرگونه مشکل با ایمیل‌های bese@iiees.ac.ir یا info@bese.ir مکاتبه یا با تلفن مستقیم 22297657 تماس حاصل نموده و از ایجاد پروفایل جدید اجتناب نمایید.

 

  دبیرخانه فصلنامه علوم و مهندسی زلزله


 

شماره جاری: دوره 10، شماره 3 - شماره پیاپی 36، مهر 1402 

شناسنامه نشریه

صاحب امتیاز

مدیر مسئول سردبیر مدیر اجرایی
دوره انتشار
فصلنامه
شاپا چاپی
شاپا الکترونیکی

بانک ها و نمایه نامه ها

ابر واژگان